* Rust, structuur en ruimte *

Is het bij jou ook altijd chaos in huis? Een bende in de woonkamer waar je zo graag zit, stapels papieren die rondslingeren op je werkplek, uitpuilende kasten, een administratie die wacht op aandacht of een agenda die nooit eens tijd maakt voor jou? Chaos sluipt heel stil jouw huis en jouw leven in, maar voordat je het weet heb je er ontzettend veel last van. Onrust, irritatie, een vastgelopen hoofd. Het moet anders. Maar op dat moment denk je, waar begin ik?

Creëer weer een comfortabele leef- of werkomgeving. Zorg voor nieuwe focus en meer ruimte in je hoofd en in je agenda. Jij wilt toch ook weer kunnen genieten van een opgeruimd en geordend leven?

Opruimen... "alles wat je bewaart kost tijd en energie" "begin er aan, en het komt af!" "doe je voor jezelf, niet voor een ander"

Wat doet een professional organizer?

Een professional organizer begeleidt en adviseert haar klant in het creëren van orde en overzicht in spullen, papieren, tijd en huishouden.

Het ‘hogere’ eindresultaat is veelal het verkrijgen van meer rust, structuur en ruimte in huis, de werkplek of de agenda.

  • Spullen

    Het opruimen en herordenen van spullen.

  • Papieren

    Het bijhouden van papierwerk, geldzaken en belastingen.

  • Tijd

    Het realistisch en overzichtelijk bijhouden van je agenda en het prioriteren van taken.

  • Huishouden

    Het stroomlijnen van taken in je huishouden.